تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان


🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅

📢 پرده اول : به جان مامانمان ما آنقدر کار داریم که دیگر برای ازدواج وقتی باقی نمی ماند. خیابان گردی🏃 ، پاساژگردی ، چک کردن تمام کافی شاپها👣، سینماها و پارکهای شهر خیلی وقت می خواهد. وا خدا مرگم بده مگه من چقدر جون دارم که با این همه کار تازه برم زن بگیرم! 

👓 پرده دوم: ژیلا جون من اصلاً وقت ندارم سرمو تکون بدم از صبح زود ساعت 11 🕚که از خواب ناز پا می شم، 7-8 تا دکتر تغذیه باید ویزیتم کنند. بعد می رم سونا وکلاس مدی تیشن ؛ آخه آرامش اعصاب برای  پوستم خیلی خوبه! 

بعد از ظهر هم تمام وقتم  نوبت دارم برای مش، فر، مانیکور و تاتو. ساعت 11 شب می رسم خونه این کانالهای ماهواره تمام زندگیمو پر کرده . اوف دیگه شوهر می خوام چی کار. هی غر می زنه،هی ننه شو می یاره خونه بعدشم می ره معتاد می شه🚬 مگه عقلم کمه. 

🎈پرده سوم: دستشان درد نکند ، می گویند قرار است پیش دانشگاهی حذف شود.اینجوری ما یک سال در زندگی جلو می افتیم . دو سال ماندن پشت کنکور📖، دو سال سربازی🔫، چهار سال دانشگاه 7-8 سال دنبال کار دویدن و7-8 سال هم برای پول ذخیره کردن. با حسابهای سرانگشتی من می تونم در سن حدود 40 سالگی ازدواج کنم. تازه از اون به بعد مصیبت شروع می شه اگه خیلی زرنگ باشم، وقتی 50 ساله بشم خونه خریدم و می تونم بچه دار بشم. اونوقت پسرم به من می گه آقا جون . اما اینم شرط داره شنیدم نازایی در ایران زیاد شده که یکی از دلایلش بالا رفتن سن ازدواج خانوماست. بنابراین مثل اینکه بچه دار نمی شیم. اوووه ولش کن اصلاً لازم نکرده ما ازدواج کنیم! 

💥پرده چهارم: من که حالا حالا ها ازدواج نمی کنم. باید دانشگاه خوب قبول بشم. بعد همین طور که دنبال یک دکتر خوب برای عمل کردن دماغم 👃می گردم جهت بستن دهان فامیل🗣 برای فوق لیسانس هم درس می خونم. بعد از 2-3 سال رد شدن در کنکور کارشناسی ارشد، به دلیل پریدن همون 2-3 تا خواستگار برای گذاشتن گونه ، گشاد کردن چشمها و از بین بردن چربیهای اضافه اقدام می کنم. حالا دیگه 30سالم شده و منتظرم تا سروکله یک مهندس خوش تیپ، پولدار و بدون مادر سوار بر یک پرادو سفید 🚘پیدا بشه. همچنان منتظرم و کم کم به مرض افسردگی دچار می شوم. اما اشکال نداره آخه این مرضه خیلی مد شده ، راستی شما یک جراح پلاستیک قابل سراغ ندارید، آخه پوست صورتم خیلی چروک شده! 

💡پرده پنجم: اصلاً برای ازدواج عجله ندارم. آخه توتمام فیلمهای داخلی وخارجی 🎞سن ازدواج بالا رفته مثل قیمت طلا. گذشته از اون همه هنرپیشه های زن ایرانی که دو سه تا بچه دارن همیشه نقش دختر ازدواج نکرده ای را بازی می کنند که یه صدتایی خواستگار داره. همیشه می گن تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها. بنابراین منم مثل تو فیلمها صبر می کنم تا چهل سالم بشه و یک عالمه خواستگار درست و حسابی انتظار مو بکشن! 

♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

❤ یک نفر نیست تو را قسمت من گرداند ؟...

❤ کار خیر است ، گر این شهر مسلمان دارد !...

🌼 علی صفری