تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان


۳۱ مطلب در آبان ۱۳۹۵ ثبت شده است


نخل ولایت ۹۵-۸-۳۰ ۰ ۰ ۳۷۴

نخل ولایت ۹۵-۸-۳۰ ۰ ۰ ۳۷۴



🎪🎪🎪🎪🎪🎪🎪🎪

🍀 ما جذب افرادی می‌شویم که با ما متفاوتند و در عین حال، با آنها احساس نزدیکی می‌کنیم.

☘  پس بعد از ازدواج، سعی نکنید تفاوت‌هایی را که همسرتان با شما دارد از بین ببرید و او را شبیه خود کنید. این کار، او را به شخصیتی تبدیل می​کند​ که برای شما جذاب نیست.

🍃🍂💐🍃🍂💐🍃🍂


نخل ولایت ۹۵-۸-۳۰ ۰ ۰ ۳۲۵

نخل ولایت ۹۵-۸-۳۰ ۰ ۰ ۳۲۵


🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳

خودتان الگوی خوبی باشید. اگرشمانمازعاشقانه و اول وقت نخوانید انتظار نداشته باشید فرزندتان نمازخوان شود.


بعدازنماز کودک یکی دوساله به بالا را در آغوش بگیرید و رفتار بامحبت تری با او داشته باشید تا فرزند ببیند شما هر وقت نماز میخوانید مهربانتر میشوید و به این وسیله به نماز علاقه مند میشود.


 او را از کودکی به نماز جماعت و نماز جمعه و حرم و مساجد و مراسم مذهبی ببرید مخصوصا اگر برایش این مکانها را با جایزه وخاطره و تشویقی شیرین کنید.


امر به نماز را درست وقتی فرزند به سن بلوغ رسید نگذارید بماند باید چند سال قبل از سن تکلیف او را مشتاق به نماز کنید و نماز را به آموزش دهید.


  برای مشتاق کردن کودک به نماز قبل سن تکلیف برای دختران یک چادر نماز و جانماز و مهر و تسبیح قشنگ وبرای پسرهم همین ها غیر از چادر را تهیه کنید.


🔵 پاسخ:


همه مراجع:

نگاه به دختر مورد نظر، با شرائط ذیل جایز است:

1به قصد لذت و ریبه نباشد (هرچند بداند با نگاه ،لذت قهری پیدا شود).


2 برای آگاهی از وضع جسمانی دختر باشد (پس اگر از حال او آگاه است نگاه به اوجایز نیست).


3 مانعی از ازدواج در میان نباشد (مثلا دختر شوهر نداشته باشد).


4احتمال بدهد دختر او را رد نمیکند.

🌀🌀🌀🌀🌀🌀🌀🌀



نخل ولایت ۹۵-۸-۲۸ ۰ ۰ ۳۱۹

نخل ولایت ۹۵-۸-۲۸ ۰ ۰ ۳۱۹


1⃣ وابستگی شدید دختران به خانواده هایشان 

💠 دختری که چندین سال در یک خانواده زندگی کرده و با افراد خانواده به خصوص پدر و مادر انس شدیدی پیدا کرده است، جدایی از آنان برایش سخت است و صلاح هم نیست که ناگهان او را از خانواده اش جدا کنند؛ زیرا از نظر عاطفی به او لطمه وارد می شود؛ بلکه لازم است برای این جدایی به تدریج در او آمادگی ایجاد شود.


2⃣ ترس از مسئولیت و مادر شدن 

💠 دختری که تاکنون مسئولیت زندگی او به عهده پدر و مادر بوده است، آمادگی آن را ندارد که یک مرتبه کل مسئولیت زندگی را به دوش گرفته و صاحب فرزند شود؛ بلکه فرصتی لازم دارد که خود را برای پذیرش بار مسئولیت زندگی مشترک آماده کند. همچنین پسر نیز که تاکنون وظایف سنگین زندگی را به دوش نگرفته است، با وجود این دوره می تواند خود را برای پذیرش مسئولیت آنها مهیا سازد.


🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱

💝 امام صادق علیه السلام فرمودند: ببین جان خودت را پیش چه کسی قرار می دهی و ببین چه کسی را در مالت شریک می کنی و ببین چه کسی را به دین و اسرار خود مطلع می کنی. همین حدیث کافی است تا چشمتان را باز کنید و ببینید که در ازدواج و انتخاب مختار هستید اما نه کاملاً؛ یعنی سرنوشت ما، هزاران انتخاب جلوی روی ما گذاشته است و ما خارج از این سرنوشت، به سایر انتخاب ها دسترسی نداریم؛ مثلاً نمی توانیم با دختری از زمان آینده یا گذشته ازدواج کنیم ولی در بین هزاران انتخاب این عقل و مشورت و سابقه ی گذشته است که انتخاب بهینه را ممکن می سازد و در هر صورت انتخاب ما جزء سرنوشت ما خواهند بود. 


🍃☘🍂🍃☘🍂🍃☘

🔅 والدینی که برای دختر عروسک و اسباب بازی با پوشش نامناسب انتخاب کرده و اجازه می‌دهند دخترشان با انواع عروسک های غربی که مروج فرهنگ برهنگی هستند بازی کرده و یا کتاب و دفتری برای دختر تهیه می‌کنند که تصاویر دختران عریان و نیمه عریان انیمیشن های غربی بر آن نقش بسته نخواهند توانست در آموزش حجاب به دختران خود موفق باشند.


💠 استاد تراشیون 

🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰


نخل ولایت ۹۵-۸-۲۵ ۲ ۱ ۳۶۸

نخل ولایت ۹۵-۸-۲۵ ۲ ۱ ۳۶۸


⭕️ یکی از دوستام میخواد آخر هفته شوهرش رو تعقیب کنه. چون گوش وایستاده و شنیده که میخواد آخر هفته بره یه خونه خالی. حسابی بهش مشکوک شده و میخواد بهش ثابت بشه.


🔰به نظرتون بره تعقیب کنه یا نه؟ یعنی بفهمه چه خبره؟ چه نفعی براش داره؟ من بهش گفتم بیخیال بشه. تا آخر عمرش یک علامت سوال باقی بمونه بهتر از اینه که همه چیز خراب بشه. نظر شما چیه؟

💠💠💠💠💠💠💠💠





‍ ‍ 🍃🍂🍁🍃🍂🍁🍃🍂


           💨 قسمت5

🐭 ساختمانمان موش زیاد داشت . شب ها از ترس موش ها نمی توانستم به آشپز خانه بروم . یک موکت زدم به آن جایی که فکر می کردم محل آمد و رفت موش هاست . یک شب که مهدی آمد گفت : خیلی تشنمه . آب خنک خنک می خواهم .گفتم: پارچ بغله دستته .گفت: نه ، باید بری واسم درست کنی . رفتم با ترس و لرز آب یخ درست کردم . وقتی برگشتم دیدم دارد می خندد . گفت: از همان اول که موکت را آن جا دیدم ، فهمیدم قضیه از چه قرار است . می خواستم سر به سرت بگذارم . 


🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲

🌻شما فکر مى کنید بهترین چیز براى زن در شب اول قبر چه مى باشد؟


🔶امام باقر(ع): «در شب اول قبر، هیچ چیز براى زن، بهتر از رضایت شوهرش نیست!»


۱ ۲ ۳ ۴

❤ یک نفر نیست تو را قسمت من گرداند ؟...

❤ کار خیر است ، گر این شهر مسلمان دارد !...

🌼 علی صفری