تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان



‍🔮🔮🔮🔮🔮🔮

🔱امام خمینی در سال 1928 میلادی اولین کتاب خود را به نام شرح دعای سحر به چاپ رساند و این در حالی بود که تنها بیست و شش سال بیش تر نداشتند.

🔅ایشان در سن بیست و نه سالگی تصمیم بر ازدواج گرفت و برای این کار، دختر حاج آقا سقفی را انتخاب نمود. حاج آقا سقفی در شهر تهران از جمله بزرگان و علمای بنام بودند. از این حیث، ازدواج امام با دختر ایشان با مشکل روبرو شد. البته لازم به ذکر است که این مشکل از سوی همسر آقای سقفی بود، چرا که همسر آقای سقفی، امام را نمی شناختند و امام در آن سال جوان ساده ای بودند که از روستای کوچک خمین به قم آمده بودند و با آقای سقفی آشنا شده و دختر ایشان را برای ازدواج انتخاب کرده بودند.

⚜دختر حضرت امام در این باره می گویند:« یک روز قبل از این که مادرم به امام جواب بدهند که می خواهند با ایشان ازدواج کنند یا نه، خواب می بینند که در خانه ای هستند. خانه ای که در آن سوی ایوانش،تمام ائمه نشسته اند. ایشان شروع می کند به اظهار شادی، از این که ائمه را می بیند. اما زنی که کنار او نشسته است به او می گوید:تو آن ها را دوست نداری و دروغ می گویی. مادرم از خواب بیدار می شود و ناراحت می شوند و مسئله را به مادربزرگم یعنی مادرشان می گویند و مادربزرگم در جواب می گوید، که این سید (امام) حتما از سیدان بسیار بزرگ است.» 

💠این خواب باعث می شود تا دختر آقای سقفی به امام جواب مثبت دهند و با ایشان ازدواج کنند.

◀️ از جمله اتفاقات جالب این است که حضرت آیت الله کاشانی در مجلس عقد حضرت امام حضور داشتند و با دیدن حضرت امام به آیت الله سقفی می گویند: این اعجوبه را از کجا آورده اید!    

⌛️⌛️⌛️⌛️⌛️⌛️⌛️⌛️ 


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

❤ یک نفر نیست تو را قسمت من گرداند ؟...

❤ کار خیر است ، گر این شهر مسلمان دارد !...

🌼 علی صفری