تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان


یکی از دوستان ، نقدی در خصوص مطلب نگاه به جنس مخالف داشتند که ما نیز در ادامه پاسخ خود را منتشر کردیم

سلام

کلیت داره و عمومیت نداره!

اسلام دین خوش بینی هم هست ! چرا همش منفی !!!! نمیشه ببینی ، بپسندی ، خوبی و بدی را با هم ببینی و عاشق و شیفته هم بشی(با توجه به اخلاقیات و موارد دیگه) و از راه حلال و در خور شان طرفین اقدام کنی و به وصالش برسی و از عذاب این دنیا و اون دنیا هم خودت بیرون بیاس هم دیگران و بهشت دنیا و آخرت رو برای خودت و فرد مقابلت و دیگران بخری ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آخه تا چه خد بد بینی !!!!!!

خوبه راه کار داد ! نه صورت مسئله رو پاک کرد !!!

خوبه یاد داد به بچه ها از همان دوران کودکی که یاد بگیرن کنترل داشته باشن نه خودشون رو محروم کنن و حریص تر بشن و از هول حلیم بیوفتن تو دیگ !

خوبه آموزش داد !

اسلام دینی هست برای تمام دوران !

تو این دوره زمونه نمیشه نگاه رو از نامحرم بطور کل قطع کرد ! نمیشه انزوا و خونه نشینی رو انتخاب کرد ! نمیشه از جامعه و حرکت دنیا عقب موند !

بهتره راه کار مناسب اراه بشه !

و تا زمانی که راه کار داده نشه وضع همینی که هست باقی می مونه و بدتر و بدتر هم میشه و دل امام زمان مون هم به درد میاد !!!!!!!

وسلام

پاسخ ما در ادامه

سلام

ابتدا وظیفه خود میدانم بابت نقدتان از شما تشکر کنم و از دوستان دیگری که نقد به مطالب این وبلاگ دارند در خواست کنم تا نقد خود را برای ما ارسال نمایند.

اما در خصوص مطالب عنوان شده باید بگویم بد بینی به چه؟؟ آیا شما افزایش آمار طلاق را بدبینی می دانید؟؟کاهش ازدواج را چه؟؟آیا آیات قرآن به صراحت نمی گوید نگاه خود را از نامحرم چه مرد و چه زن بگیرید.آیا ما برداشت درستی از دین مان داریم یا هرچیزی را باید به نفع خود تفسیر کنیم؟

اسلام دین حسن ظن است درست؛اما به چه؟؟کسی منکر دیدن نیست اما دیدن برای ازدواج؛نه چشم چرانی. آن هم نگاهی که شرایطی دارد حتی برای ازدواج.

اینهایی که گفتیم بدبینی نیست،بلکه ضامن خود افراد است.آیا کسی که خود را بیمه می کند و هرسال بیمه اش را تمدید می کند و در چند سال هیچ بلایی هم سرش نمی آید ولی کماکان خود را بیمه می کند را باید بدبین دانست.یعنی بگوییم تو که بلایی سرت نیامد چرا خود را بیمه کردی؟؟تو چه قدر بدبینی؟؟مسلما نه؛این آینده نگری است.

وقتی میگوییم نگاه به نامحرم تیری از جانب شیطان است آینده این نگاه را دیده ایم و مثال هم الی ماشاء الله داریم که گفتیم.منظور از نگاه.یعنی ما بیایم تو خیابون چشم چرانی کنیم و سیر بشیم.شما در مورد خودت یا دوستانت یا اطرافیان آیا اینو می پسندی؟؟ گفته شد نمیشه تو این دوران نگاه از نامحرم رو قطع کرد.این حرفتون کاملا غلطه.احادیث پیامبر و ائمه برای همه ی دوران هست و اون ها هیچ دوره ای رو استثنا نکردن که حالا شما بیاین به نامحرم نگاه کنید اشکال نداره.درثانی آیات قرآن سند محکمی هست به این نگاه به نامحرم تا قیامت حرام هست به خاطر ضررهایی که داره.شاید شما بگی محدودیت ؛اما این یک بیمه نامه هست،شما خودت رو محدود میکنی که بتونی از آزادی حلال استفاده کنی.هیچ کس نگفت باید منزوی بشید؛اما اینکه نگاه به نامحرم رو با اجتماعی شدن یکی بدونید غلطه،تو همین جامعه افرادی بودن و هستن که به نامحرم نگاه نمیکنن؛شاید فکر کنید چیز ساده ای هست ولی همین چیز ساده زندگی هایی رو بر باد داده،سخته که نگاه نکنی ولی غیر ممکن نیست؛کار رو برای خدا کردن که به نفع خودت هم هست همیشه سخته،این دنیا همه چیزش سخته.دل امام زمان ما از گناه ما به درد میاد از نگاه به نامحرم؛از ازدواج نکردن بچه شیعه؛از گناه کردن بچه مسلمان.اما گفتید راه کار؛راه کار اینه که از همون اول نگاه نکنید،شما یه روز امتحان کنید ببینید چه طوری میشه،بازم میگم سخته ولی شدنی هست.البته شما در این راه قطعا با روزه گرفتن و دعا و برخی اعمال دیگه میتونید استمداد بگیرید از اهل بیت.گناه رو توجیه نکنیم ؛راست و حسینی بگیم کارمون غلطه.

والسلام


نخل ولایت ۱۳ شهریور ۹۵ ، ۱۵:۲۸ ۰ ۰ ۲۶۷ متفرقه نقد

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

❤ یک نفر نیست تو را قسمت من گرداند ؟...

❤ کار خیر است ، گر این شهر مسلمان دارد !...

🌼 علی صفری