تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان


نسخه‌ی رابرت مک نامارا برای جمعیت ایران  


📍بعد از این که غرب با بحران جمعیت مواجه شد و به فکر مدیریت جمعیت دنیا افتاد، نرم افزار و سخت افزار مورد نیاز را نیز تولید کرد. 


🔻به عنوان نمونه رابرت مک نامارا که هفت سال وزیر جنگ آمریکا بود، پس از جنایات گسترده‌اش در جنگ ویتنام، به مدت ۱۳ سال، رئیس بانک جهانی می‌شود.


🔻 این فرد که کتابی به نام بمب ساعتی جمعیت را نوشته، در مدت مسؤولیتش در بانک جهانی، دادن وام به کشورهای غیرغربی را مشروط به کنترل جمعیت می‌کند، که پس از او نیز این رویه ادامه پیدا می‌کند. 


🔻شواهد و قرائنی وجود دارد که نشان می‌دهد، دولت پنجم و ششم برای این که بتوانند وام‌های بین‌المللی بگیرند، ناچار بودند که به سیاست تعدیل اقتصادی که نسخه بانک جهانی و صندوق بین المللی پول برای اقتصاد ایران بود، عمل کنند.


🔻علی‌ القاعده قسمتی از سیاست تعدیل اقتصادی، می‌توانسته کنترل جمعیت بوده باشد. البته کمک‌های مستقیم نهادهای بین‌المللی به اجرای پروژه تنظیم خانواده در ایران احتیاج به سند ندارد و کسی هم منکر آن نیست.


🔻یک نمونه‌اش کمک ۸۶ میلیون دلاری بانک جهانی برای بهبود اجرای تنظیم خانواده در ایران است که در سال ۱۳۷۹ انجام می‌گیرد. 


🔻سال ۱۳۷۹، سالی است که نرخ باروری در کشور از حد جای‌گزینی هم کمتر می‌شود، یعنی یک زن در سن باروری از خودش کمتر از یک دختر باقی می‌گذارد. می‌توان گفت که در این سال، ایران وارد فاز نخست بحران جمعیت می‌‌شود.


📍در سال ۲۰۱۱ «مرکز عملیات‌های نظامی و غیرنظامی آمریکا» سند دکترین امنیت ملی آمریکا را منتشر کرد. نکته‌ی جالبی که در این سند وجود دارد، در نموداری که در صفحه‌ی بیستمِ فصل دوم این سند آمده است، بسیاری از نهادهای بین المللی از جمله تمام آژانس‌های سازمان ملل در ذیل مرکز عملیات نظامی و غیرنظامی آمریکا تعریف شده‌‌اند!


🔻یعنی برنامه‌هایی که سازمان ملل در کشورهای مختلف دنیا از جمله ایران اجرا می‌کند، در حقیقت حکم عملیات جنگ نرم آمریکا را دارد که مستقیماً توسط وزارت دفاع آمریکا طرح‌ریزی و اجرا می‌شود! این سند به راحتی در اینترنت قابل دسترسی است. 


🔻نهادهای بین‌المللی از مهمترین مجریان پروژه‌ی نفوذ آمریکا در ایران هستند، به خصوص آژانس‌های سازمان ملل.


✍ محمد حسین محمدی اصل


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

❤ یک نفر نیست تو را قسمت من گرداند ؟...

❤ کار خیر است ، گر این شهر مسلمان دارد !...

🌼 علی صفری