تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان


🌼 چرا پسرها دیگه دنبال دخترهای چادری نیستند؟
توی این هفته سه تا خواستگار داشتم که عین سه تاشون به خاطر حجاب من رفتن!
چرا حجاب رو قبول ندارن!
بی حجابی خانوما نتیجه ی بی غیرتی آقایونه.....فقط همینو میتونم بگم!
ببخشید ولی به جهنم ؛ حاضرم تا آخر عمرم ازدواج نکنم ولی مقید به حجاب حضرت زهرا باشم.

------------------------------------------------------------------------------------

دورد بر ایمانتون. درود بر حجابتون. و سلام برفاطمه زهرا الگوی پاکی و عفاف که میلادش روز زن و روز مبارک مادر است.

1- اولا کی گفته پسرها دنبال دخترهای چادری نیستند؟ همشون؟ یا بعضی هاشون؟

2- ثانیا توی همین هفته چند تا مشاوره داشتم که عین همشون دنبال دخترای چادری بودند ؛ دنبال دخترایی بودند که باد زیر چادرشون نرفته باشه! جدی میگم!

3- بی غیرتی آقایون را قبول دارم اما کاش خانوم ها به این بی غیرتی دامن نمیزدند! چون مشکل دو طرفه است نه یک طرفه!

4- علف باید به دهن بزی خوش بیاد! به جهنم که رفتند! خدا را شکر کنید. این که ناراحتی نداره. حتما لیاقت شما را نداشتند. اصلا بهتر که رفتند. ولی باید بدانید که شما با جمع پسرها طرف نیستید بلکه طرف شما فقط یک پسر و یک خانواده است و اگر فقط یک پسر باشه که از حجاب خوشش بیاد اون پسر لایق شماست.

5- پسرهای خانواده دار و با ایمانی را سراغ دارم که صرفا به خاطر یافتن یک دختر با ایمان ، ده ها خواستگاری رفته اند ولی متاسفانه  نادیدنی ها و ناشنیدنی هایی شنیده اند که فرار را بر قرار ترجیح داده اند. متاسفانه صرف چادر ملاک خوبی برای تشخیص ایمان نیست چونان برخی ها که چادر ندارند ولی ایمانی ستودنی دارند و حجاب شرعی را به خوبی رعایت میکنند و از طرف دیگر برخی از چادری ها متاسفانه از ایمان بهره کمی دارند!

6- امتحانات الهی برای هر کسی به شکل خاصی است. امروز ایمان شما با این امتحان محک خورده است. فاستقم کما امرت! استقامت کنید که پایان امتحان نزدیک است و آن روز اهل ایمان خندان خواهند بود.

خاطره تلخ تبلیغی:

داخل مترو بودم. یک دختر چادری برای گفت و گو پیشم آمد. میگفت تنها دختر چادری فامیل است و حتی مادرش حجاب کاملی ندارد اما او بر چادر سر کردن اصرار می ورزد. از خواستگارهایش گفت و از اینکه تمام دخترهای فامیل را رها میکنند و به خاستگاری من میایند چرا که من چادر دارم! اما شرط میکنند که بعد از ازدواج نباید چادر سر کنی! بعد از این جملات گفت: نمیتوانم بیش از این جلوی پدر و فامیل مقاومت کنم. حاج آقا شما یک پسر معتقد به اسلام و چادر سراغ ندارید که من به این لاش و لوش های فامیل جواب مثبت ندهم؟! شماره اش را هم داد تا خبرش کنم. این شماره سه سال داخل گوشی من بود اما پسر مومنی که شرایط آن دختر را درک کند و بپذیرد پیدا نکردم.

● ح سین عالمی

نخل ولایت ۱۹ آبان ۹۸ ، ۱۴:۵۹ ۰ ۰ ۱۲۶ ازدواج

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

❤ یک نفر نیست تو را قسمت من گرداند ؟...

❤ کار خیر است ، گر این شهر مسلمان دارد !...

🌼 علی صفری