تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان


🌼 من هنوز با خودم کنار نیومدم همش میخوام خودمو اصلاح کنم ولی حیف که دوباره روز از نو و روزی از نو همش به خودم میگم که نباید اینقدر حرف مردم برام مهم باشه ولی بازم تمام موردهای خواستگاری را به خاطر حرف مردم رد میکنم من رو راهنمایی بفرمایید چکار کنم که از این دهن بینی خلاص بشم و بتونم یه انتخاب خوب داشته باشم.

---------------------------------------------------------------------------------

1- استقلال در شخصیت از مواهب بزرگ خداست و راه کسبش هم تکیه بر خداوند است. انسان مومن بر کسی جز خداوند تکیه نمیکند و خودش را به خاطر این حامی متعال و قدرتمند دارا و نیرومند میبیند. مومنان چون پروردگار عالمیان را اطاعت میکنند و از فرامینش سرییچی نمیکنند لذا خدا را دوست و حبیب خود میدانند و عزت و شکست ناپذیری الله را در خودشان مییابند چون الله مهربان در قرآن کریم عزت و شکست ناپذیری را مخصوص الله و رسول الله و مومنان به الله میداند: "ان العزه لله و لرسوله و للمومنین "

2- هر مهارتی نیاز به تمرین دارد لذا باید استقلال از مردم و تکیه زدن به الله را هم تمرین کرد. نماز تمرین هر روزه این کلام است که : ایاک نعبد و ایاک نستعین : من فقط تو را میپرستم و فقط از تو یاری میجویم. فقط از تو!

من بنده توام و بنده حتی رفع تشنگی را از آب نمیخواهم بلکه از الله میخواهم که با آب مرا سیراب گرداند: هو الذی اطعمنی و یسقین. اگر الله نخواهد آتش ابراهیم را نمیسوزاند و آب تشنگی کسی را رفع نمیکند. ما الله را از همه محاسبه هایمان در تمام علوم فاکتور گرفته ایم اما مومنانی چون ابراهیم او را در تمام مبادلات و معاملات عالم منظور میکنند.

3- دیدن دست بی دستی الله در تمام خیرات و خوبی های عالم ، معرفتی است که به هر کسی عطا نمیشود. باید فهمید که غیر الله نادارتر از آن است که گزندی به مومن به الله بزند و همه حوادث در این عالم سبب رشد ما، و نزدیکتر شدن بیشتر مومنان به خداست. عاشورا نمونه خوب این حکمت الهی است.

4- با خداوند بیشتر حرف بزنید. درد دلتان را با خدا بگویید. شفای دردها فقط اوست. بیشتر دعا کنید که استجابت همراه دعاست. از توسل به خوبان و دوستان درگاه الهی چونان سیدالشهدا علیه السلام استفاده کنید و با گریه و تضرع درمان بدی ها را از خدا بخواهید. الله شنوا و بیناست و از همه بهتر به احوال مومنان آگاه است.

● ح سین عالمی

نخل ولایت ۲۷ آبان ۹۸ ، ۱۵:۱۴ ۰ ۰ ۱۸۵ ازدواج

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

❤ یک نفر نیست تو را قسمت من گرداند ؟...

❤ کار خیر است ، گر این شهر مسلمان دارد !...

🌼 علی صفری