تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان


🌼 راستش من نسبت به آقایون آلرژی گرفتم هر خواستگاری که برام میاد و بزرگترها میگند حالا برید دو تایی تو اتاق صحبت کنید حس خوبی ندارم و البته بگم چندشم میشه البته بگم خیلی تو محیط بسته و خفقانی هم بزرگ نشدم ولی نمی دونم چرا در مورد کسی که می خواد با من ازدواج کنه و شوهرم بشه حس بدی دارم

----------------------------------------------------

جواب سوال شما با استفاده از نظرات ارسالی بانوان و خوانندگان متاهل و بسیار محترم وبلاگ و با استفاده از تجربیات ایشان تهیه شده است. قلم و محتوا برای بنده نیست. در همین جا از تمام خوانندگان برای تکمیل بحث دعوت به عمل می آید.

 

----------------------------------------------------

اول اینکه به احتمال زیاد شما ، پای صحبت خیلی از خانم های متاهل نشستند و اونها چیزهای ناخوشایندی را برایتان تعریف کردندگاهی دخترها در دوران مجردی چیزهای مختلفی از ازدواج می شنوند که واقعا چندش آور و وحشتناک است. و با این تعاریف بد، از ازدواج زده می شوند.
چون خودم خیلی از این موضوع ها دیده ام می گویم. خیلی از دخترهای مجرد که با من احساس راحتی می کنند و حس می کنند که می توانند همه ی حرفهایشان را به من بزنند، راجع به همه ی چیزها و همه مسائل از من خیلی می پرسند،. حتی توی اتوبوس هم دخترهای مجردی که کنارم می نشستند و منو نمی شناختند هم همون سوال هارو از من می کردند. خجالت می کشم ازشون اما راهنمایی شون می کنم، چون خودم هیچ راهنمایی نداشتم و می فهمم سردرگمی و احساس چندش یا ترس در این مسائل یعنی چه ؟ اگه همین احساس های عجیب به دیدگاه درستی نرسه خیلی مشکل ساز میشه، حتی در دوران ازدواج هم ادامه پیدا میکنه هر دو طرف اذیت میشن.

دومین نکته این که خودت فقط میتونی به خودت کمک کنی، همون لحظه که فکرهای چندشی به سراغت میاد، خودت باهاشون مقابله کن.سخته ولی میشه.

گاهی در مواجه با مسائل، این ضمیر ناخودآگاه ماست که پیشتاز است، دلیل روشن و واضحی برای خیلی از احساسات و عکس العمل ها وجود ندارد اما دلیلِ آن را می توان در ضمیر ناخودآگاه جست . وقتی میگویید: نمیدانم چرا اما حس بدی دارم! این یعنی اینکه خیلی از مسائل دست به دست هم دادند تا ضمیر خودآگاه شما احساسی را تجربه کند که دلیلی واضح برای آن نمی یابد. به نظرم در اولین قدم باید از خود بپرسید که دقیقا چه مسئله ای شما را به این احساس وادار می کند. دقت کنید: وادار می کند!
سعی کنید اطلاعات خودتان را بالا ببرید. اطلاعات کم یا بی خبری مطلق به حالات روانی نامطلوب و ایجاد وحشت بی اساس می انجامد. البته سعی کنید که این اطلاعات را از اطرفیان جویا نشوید و بیشتر به صورت علمی به ازدواج بنگرید.
مثالی ملموس برایتان میزنم: دخترهایی که تازه به سن بلوغ می رسند و تغییراتی در رشد جسمانی خود احساس میکنند اگر با بی خبری مطلق پا به عرصه بگذارند برایشان سخت و ترسناک خواهد بود. به همین خاطر در سالهای اخیر از مقطع ابتدایی، معلم بهداشت مسائلی را در رابطه با سن بلوغ برایشان شرح می دهددر غیر اینصورت بعضی از آنها در مواجه با عادت ماهیانه ابتدا گریه میکنند و با تعجب می نگرند و حتی خیال میکنند که به بیماری لاعلاجی مبتلا شده اند و از همه پنهان میکنند تا نکند که آنها را به دکتر ببرند. بعضی هم به خاطر اطلاعاتی که خانواده و یا محیط آموزشی به آنها میدهد در مواجه با این مورد، خیلی عاقلانه برخورد می کنند و دچار حالات روانی نامطلوب، آن هم در شرایط ناپایدار روحی دوران نوجوانی نمی شوند. این اطلاعات کم و یا زیاد در دوران متاهلی هم صدق می کند.
پس به تعاریف دیگران اکتفا نکنید چرا که ظرفیت وجودی هر شخص با دیگری متفاوت است. تحمل شدائد و یا درک درد یا لذت یا میزان صبوری در همه یکسان نیست. تا زمانی که شما به تعاریف تلخ و وحشتناک خانم های متاهل گوش می دهید، مطمئن باشید که حتی اگر با رضایت و با کمال میل ازدواج کنید باز هم دچار مشکل می شوید. یا اصلا تن به رابطه زناشویی نخواهید داد یا خیلی دیر! و این یعنی شروع کج خلقی ها. البته در یک صورت برای شما خطرات زیادی ندارد آن هم اینکه شوهر صبور و دل گنده ای داشته باشید که پا به پای شما بر احساس های بی دلیل تان، صبوری کند و درمانش کند. ولی اگر شوهرتان صبور نباشد شک نکنید که با مشکلات جدی رو به رو خواهید شد.
این فقط خودِ شمایید که می توانید به خودتان کمک کنید. افکار بد و چندش آور و تعاریف بد و وحشتناک و یا احساسات لحظه ای را از خود دور کنید. روی خودتان کار کنید تا تحمل کنید. باور کنید که سختی مقابله با خودتان، راحت تر از تحمل کج خلقی هاست.
اگر شخصی با ایمان را انتخاب کنید مطمئن باشید که تعاریف دیگران برای شما صدق نمی کند. شخصی که با ایمان است با ظرافت و مهربانی با شما برخورد می کند، و بعد از نزدیکی نیز، از شرم و حیا به سرعت خود را پاک و تمیز می کند که شما متوجه نشوید. مطمئن باشید دروغ است همه ی تعاریف دیگران. همه صحنه هایی که از تعاریف دیگران در ذهن خود ساختید خراب کنید.
بالاخره شما باید ازدواج کنید باید به میل های درونی خودتان پاسخ مثبت و قانونی بدهید. شما باید مادر بشوید چرا که حس مادرانه در همه ی ما زنها وجود دارد. دیر یا زود باید مادر بشویم و این یعنی همه ی خوبیها و البته خیلی از مسائل چندش آور در ما جمع می شود: از معاینه های قبل از بارداری تا وضع حمل و مشکلات بعد از زایمان. و این یعنی که بی خود و بی جهت، بهشت زیر پای مادران نیست.

خدا را شکر کنید که در این لحظه از تاریخ زندگی می کنید نه در چهل سال قبل یا بیشتر، که خیلی از تجهیزات و مواد مورد نیاز بهداشتی و لازم وجود نداشت. ما خانم های این دوران ، اصلا سختی نمی بینیم. البته که من هم درد را می فهمم! من هم خیلی چیزها را درک می کنم و چندشم می شود اما تحمل می کنم چون من یک زنم. زنی که رضایت خداوند را در رضایت شوهر می بیند. صبری که خداوند در این مسائل در وجود خانم ها گذاشته است با هیچ مردی قابل مقایسه نیست. حتی بعضی از آقایان تحمل ندارند که ببینند خانم ها برای تمیز کاری، دست در سطل آشغال دستشویی یا حمام می برند. قیافه های خود را درهم می کنند و اذعان دارند که تو چگونه این کار را انجام می دهی؟ بدت نمی آید؟ و مطمئنا با این جمله رو به رو می شوند: که من هم خوشم نمی آید اما مجبورم که تمیز کنم چرا که تمیزی را می پسندم. در رابطه با مسائل زناشویی هم همین گونه است.
نکته ی دیگر، خیلی از خانم ها سردی جنسی و مزاج دارند بر عکس آقایان. بعضی از آقایان دچار ناتوانی جنسی هستند و بعضی خانم ها دچار سردی جنسی. خیلی از خانواده ها از این مسائل رنج می برند، در صورتی که هر دو مشکل، درمان دارد. اما هنر زنانی که سردی جنسی دارند این است که طوری برخورد کنند تا همسرشان متوجه این مسئله نشود و البته با تغذیه می توانند خود را درمان کنند. این زنان را اگر به حال خود بگذارند هیچ وقت خودشان به سمت نزدیکی نمی روند.

 

نخل ولایت ۰۲ مرداد ۹۹ ، ۱۷:۲۴ ۰ ۰ ۹۴ ازدواج

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

❤ یک نفر نیست تو را قسمت من گرداند ؟...

❤ کار خیر است ، گر این شهر مسلمان دارد !...

🌼 علی صفری