تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان


           🍁قسمت دوم🍁

💧💧💧💧💧💧💧💧💧

✉️ تحقیق باید در چهار مکان محل زندگی، کار، تحصیل و فامیل صورت بگیرد تا اطلاعات فرد کامل شود.

☢ اطلاعات را ناقص رها نکند و اگر از مکانی جواب منفی شنیدند با نظر گروههای دیگر مقایسه کنند. 

✴️ نکته اساسی آخر همین موضوع و سوالات تحقیق است .محقق باید سوالات ویژه ای را از پیش طراحی کند تا از پاسخ آن به مقصود خودش برسد. 

❌ یکی از مسائل اساسی، عوامل تحقیق است. محقق باید فردی زیرک و پخته باشد تا بتواند از سخنان منابع تحقیق به حقیقت برسد.افراد معمولاً نقاط ضعف وعیوب دیگران را به راحتی در اختیار طرف مقابل نمی گذارند و این کار، تحقیق را با مشکل مواجه می کند. 

✅ گاه منابع تحقیق بنا به مصلحت اندیشی و یا بیم از اطلاع یافتن خواستگار، اطلاعات را در اختیار محقق قرار نمی دهند و یا در لفافه وکنایه مطلبی را در اختیار محقق قرار می دهند، پس محقق باید از زیرکی خاصی برخوردار باشد تا بتواند در میان ابهامات به حقیقت برسد.  

◀️ تحقیق اولیه به خصوص درمورد دختر خانم ها باید به گونه ای باشد که تازمانی که هنوز اقدامی انجام نگرفته، نام او سر زبان ها نیفتد . امانتداری و راز داری دراین خصوص هم برمحقق و هم برمنبع تحقیق لازم و ضروری است.     

 محقق باید از میان صمیمی ترین و خیرخواه ترین افراد انتخاب شوند. محقق باید رازدار باشد و البته مصلحتی مطلبی را مخفی نگه ندارد. باید قدرت سوال وجواب کردن داشته باشد نه خجالتی باشد نه پر رو.

🔶افراد گاه از سر بیحالی و سهل انگاری در خصوص خانواده ها تحقیق صورت نمی دهند و می گویند ما توکل به خدا کردیم. این سخن غلطی است که انسان کم کاری خود را پای توکل به خدا بگذارد و یا بجای تحقیق از استخاره یاری بگیرد. خانواده ها اگر تحقیق را جدی بگیرند و به صورت اصولی و درست این کار را انجام بدهند مخصوصاً اگر در تحقیق پیرامون مباحث اجتماعی، مسائل اساسی وآفات اجتماعی از قبیل اعتیاد و روابط غلط، با ظرافت خاصی عمل کنند اکثر مشکلاتی که امروز در ازدواج ها رخ می دهد به طور حتم به وجود نمی آید. 

🌠🌠🌠🌠🌠🌠🌠🌠🌠


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

❤ یک نفر نیست تو را قسمت من گرداند ؟...

❤ کار خیر است ، گر این شهر مسلمان دارد !...

🌼 علی صفری