تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان


☕️☕️☕️☕️☕️☕️☕️☕️

✔️ انتخاب همسر دست ما نیست، هر چه خدا بخواهد همان خواهد شد.


✔️معیارگذاری برای انتخاب همسر باعث وسواسی شدن من می شود؛ بهتر است در ازدواج فقط به قلب خود نگاه کنم.


✔️مشاوره و مطالعه، همگی دکان و محل درآمد است. در ازدواج فقط دل مهم است و عشقی که به وجود می آید. اگر بساز و صبور باشی، ایرادات همسرت برطرف خواهد شد.


✔️ در هنگام انتخاب باید دقیقاً به معیارها توجّه کنم و عاقلانه تصمیم بگیرم. نباید نگران دلم باشم، همیشه گفته اند عشق بعد از ازدواج خود به خود به وجود می آید.

✔️ تنها مشاور و معرّف برای انسان، عقل و احساس خود انسان است. 


✔️ چه کسی می تواند بهتر از من شرایط من را درک کند؟


✔️ استخاره، مشورت با خداست و بسیار بهتر از عقل ناقص و علم و تجربه ی محدود مشاور کارآیی دارد.


✔️ من در ازدواج یک مشاور و معرّف خوب دارم؛ ریش و قیچی را دست او داده ام.


✔️ این دختر و پسر از کودکی قسمت هم بوده اند. 


✔️ این دختر فرزند فلان عالم دینی است، پس حتماً برای من مناسب است.


✔️ پسر من دانشگاهی است، با دختر حوزوی نمی تواند بسازد.


✔️ در انتخاب نباید سختگیری کنید، بعد از ازدواج همه تغییر می کنند.


✔️ پسرت خیلی شر است زنش بده، آدم می شود.


✔️ شما ازدواج کنید، بعدا کم کم همسرت را تغییر می دهی می شود همانی که دوست داری!


📚 برگرفته از: مجموعه کتاب های آیینه و شمعدان

🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

❤ یک نفر نیست تو را قسمت من گرداند ؟...

❤ کار خیر است ، گر این شهر مسلمان دارد !...

🌼 علی صفری