تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان


🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇

🔵 برخی از مردان گمان می‌کنند که مرد نباید در خانه کار کند، نباید دست به سیاه و سفید بزند، بلکه باید فقط فرمان بدهد و بخواهد.

🔴گمان می‌کنند که کار در خانه فقط و فقط وظیفه زن است و زن وظیفه دارد همانند یک برده، همانند یک ‌کارگر، همه کارهای خانه را به تنهایی انجام دهد.


⚫️شاید نمی‌دانند که زن در اسلام از نظر کار و فعالیت آزادی کامل دارد، یعنی بر زن واجب نیست کاری در خانه شوهر انجام دهد، بر زن واجب نیست که غذایی بپزد، ظرفی بشوید، جارو و نظافتی بکند، لباس و دکمه‌ای بدوزد.

💎 و مرد حق ندارد در این موارد دستوری به او بدهد، حتی زن می‌تواند برای شیر دادن کودکش، تقاضای دایه و اجرت نماید.

🔶اما زن بخاطر عشق و محبتی که به شوهرش دارد، به خاطر عاطفه پاک و روحیه فداکاری که دارد، بخاطر ایمانی که به پروردگار متعال و رسول گرامی او دارد و از رسول خدا (ص) شنیده که فرمودند: « هر زنی که به شوهرش شربت آبی بنوشاند، این کار برای او بهتر است از یک‌سال عبادت که در آن یک‌سال، روزها را روزه بدارد و شب‌ها را نماز بخواند و خدا در برابر هر شربت آبی که به دست شوهرش می‌دهد، شهر زیبایی در بهشت برایش بنا می‌کند و شصت گناهش را می‌آمرزد.»

🔷و بخاطر علاقه و ایثاری که نسبت به فرزندانش احساس می‌کند، خانه را می‌آراید و صمیمانه به کار خانه و خدمت می‌پردازد و آشیانه انس و محبت و زندگی را سر و سامان می‌دهد تا شوهر به هنگام بازگشت، از کار و خستگی بیاساید و با مشاهده جمال خانه  و وفای همسرش آرامش گیرد.

▪️مرد باید قدر این نعمت بزرگ الهی را بداند و سرمایه انس و آرامش خویش را با سخت‌گیری و پرتوقعی و قدرنشناسی تباه نکند، در مقابل خدمات و فداکاری‌های همسرش سپاسگزاری نماید.

▫️قدر همسر باوفا و سازگار خود را بداند و او را احترام و اکرام کند و با نرمش و رفاقت، با رحمت و مودت، با گذشت و صمیمیت، زندگی را بیامیزد

و گاه و بی‌گاه در مقابل خدمت‌ها و محبت‌های همسرش، به همان اندازه و بلکه بیشتر، هدایایی «علاوه بر مخارج جاری زندگی» نثارش نماید تا زندگیشان پیوسته خرم و شادمان بماند.

💠💠💠💠💠💠💠💠


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

❤ یک نفر نیست تو را قسمت من گرداند ؟...

❤ کار خیر است ، گر این شهر مسلمان دارد !...

🌼 علی صفری