تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان


🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲

🌻شما فکر مى کنید بهترین چیز براى زن در شب اول قبر چه مى باشد؟


🔶امام باقر(ع): «در شب اول قبر، هیچ چیز براى زن، بهتر از رضایت شوهرش نیست!»

🌸 چقدر خانم ها را دیده ام که چون از قبر و قیامت مى ترسند، کارهاى مستحبى زیادى انجام مى دهند، در حالى که حقوقِ واجبِ شوهر خود را مراعات نمى کنند!

☘ بعضى از آقایان به من مراجعه کرده اند و پیش من درد دل کرده اند که زن من هر شب چهارشنبه، به جمکران مى رود، و من از این کار او ناراضى هستم، امّا هر چه به او مى گویم که من راضى نیستم، او گوش نمى کند. آخر کجا امام زمان(ع)، راضى است که زن بدون اجازه شوهر به جمکران برود؟

🍀 از آن زمانى که عشقِ بدون معرفت، گریبان گیر جامعه ما شد، از آن زمان که ما به دنبال کسب معرفت نرفته، اهل عرفان شدیم، این بلاها بر سر ما آمد.


📚همسر دوست داشتنی|مهدی آرانی

💐💐💐💐💐💐💐💐


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

❤ یک نفر نیست تو را قسمت من گرداند ؟...

❤ کار خیر است ، گر این شهر مسلمان دارد !...

🌼 علی صفری