تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان



💚⁣اگر از کسی بپرسید که چرا می‌خواهد ازدواج کند، لیستی از نیازها، خواسته و تمایلاتش را برای شما ردیف می‌کند.


🔸می‌خواهم کسی را داشته باشم که در کنارش احساس آرامش کنم🔸باید کسی را پیدا کنم که من را به خاطر خودم دوست داشته باشد🔸می‌خواهم باکسی زندگی کنم که تنهایی‌هایم را با او قسمت کنم🔸همسرم باید مرا به‌خوبی درک کند و به نیازهای من احترام بگذارد🔸


❤️حال تصور کنید که دو نفر با کوله­ باری از نیازها، تمایلات و آرزوهای عموما خودمحورانه، تصمیم می‌گیرند که باهم ازدواج کنند.


🔻مهم🔻 

از زمانی که دوران پرزرق‌ و برق اولیه‌ی ازدواج بگذرد و زندگی وارد روال اصلی و واقعی خود شود، مشکلات یکی‌یکی خودشان را نشان می‌دهند. شاید یکی از مهم‌ترین تکالیفی که در سال‌های اول ازدواج در مقابل زن و شوهرها وجود دارد، همین باشد که توقعات خود از همسر را به شکل واقع‌بینانه‌ای مدیریت کرده و نقطه ­ی تعادل این توقعات را پیدا کنند.


 🔻راه‌های رسیدن به این نقطه­ ی تعادل🔻


1⃣توقعات خود را دسته‌بندی کنید

⁣2⃣کدام‌یک از نیازهای منطقی شما فقط به دست همسرتان تأمین می‌شود.

3⃣نیازهای معقول خود را باهمسرتان در میان بگذارید.

⁣4⃣به او فرصت دهید تا با نقش جدید همسری کنار بیاید.

⁣5⃣توقعات همسرتان را از زندگی مشترک جویا شوید.

⁣6⃣مهارت‌های لازم برای تأمین نیازهای همسرتان را در خود ایجاد کنید.


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

❤ یک نفر نیست تو را قسمت من گرداند ؟...

❤ کار خیر است ، گر این شهر مسلمان دارد !...

🌼 علی صفری