تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان



💧💧💧💧💧💧💧💧

🔴بیمار را دیده اید که چگونه از رنج درون می نالد و گاه از شدت درد، فریاد می کشد؟


⚫️حسد هم بیماری دردناکی است، که موجب رنج و ناراحتی و نارضایتی و اعتراض می شود و این گله و شکایت نشانی از آن بیماری روحی است که درون را فرا گرفته و می سوزاند.

🔵 اگر مادری نتواند این شعله زیانبار را در قلب خود خاموش کند بدین گونه با عروس خود و اقوام او در می‌افتد و با زبان خود به آنها زخم می زند.

⚪️درست است که حق مادر بالاترین حق هاست، درست است که مادر بیشترین حق را بر فرزند خویش دارد و فرزند باید در همه حال شکرگزار و خدمت گزار مادر خویش باشد، کمترین آزار و رنجشی را برای او فراهم نیاورد؛

🔷اما در عین حال نباید زندگی را بر همسر خویش تنگ و تاریک نماید.

🔶به این مادر شوهر باید گفت: سوزش قلب خویش را خاموش یا پنهان کند و مثل بسیاری از مادر شوهرها با عروسش رفیق و مهربان باشد.

⬛️اگر نمی تواند دلش را با عروسش صاف کند، حداقل زبانش را صاف و مهربان نماید و از اعتراض کردن، ایراد گرفتن، برای مدتی دست بردارد.


✅راه اصلاح: 


✳️راه اصلاح باطن، اصلاح آگاهانه و صمیمانه ظاهر و مخصوصا اصلاح زبان است.

♻️که « اگر بنده ای زبانش را راست و درست کند، قلبش آرام و با صفا می شود

و ایمانش به خدا و محبتش به خلق خدا شکوفا می گردد».

🌀به عروس خانم هم باید گفت: شما جوانید و جوانان بیشتر اهل کرامت و فداکاری‌اند، صبور و مهربان باشید و با مادر شوهر خود طبیبانه برخورد کنید، هرگز در فکر برخورد با او و پاسخگویی به او نباشید، بلکه با ملایمت و اطاعت و کرامت، به فکر درمان و اصلاح او باشید.

🔲رفتار نادرست او را- به لطف خدا- بهبود می بخشید و به این ترتیب جانی را از سوختن نجات می دهید و خدا را خشنود و وجدان پاک خود را راضی و آرام می سازید.

✨✨✨✨✨✨✨✨


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

❤ یک نفر نیست تو را قسمت من گرداند ؟...

❤ کار خیر است ، گر این شهر مسلمان دارد !...

🌼 علی صفری